"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Saturday, July 05, 2008

sayang dear

Jejak bertapak Ezu warkah 7/05/2008 07:32:00 PM
hari ni smapai malam.aku de pogram kat opis.sampai sok... tah knape, aku asyik igat dia je akhir2 ni... pe dugaan ni erk.. pe la igat kat dia je. sebok2 pun leh igat kat dia... hem da tiap2 malam mimpi dia ni... dia seru aku erk... huhu..

ape2 je la.. ape yang aku tau, aku nak dia sentiasa bahagia,ceria dan gembira. semoga dia dalam jagaan allah sentiasa...aminnnn

hem rasenye along da nak kawin..mungkin kot.bace kat fs dia..nampaknye dia akan dapat geng la.. hem cam bes je...bile aku dengan dia plak ye... hehe. gatai.... dia x sudi pun kat aku.. ahhh x kesah la... dia bukan ta pun.n takkan tau aku cakap ini... haaha..

ni tengah lalok ni..orang sume g hotel depa.aku dok jaga opis nih. x pe la.. lagi pn aku da lame x dapat tnet ni... macam candu plak bile x dapat. da dapat ni, lagi la ktagih.topap time yang x de tenet seminggu tuh...

minggu lepas da g johor.... berjalan je aku nih... bes.. tapi kalut x tau stesyen bus dia kat ne..sebok la tanye si dia... hem nasib dia tlong... kalo x tlong memang hampeh la...do la kat jb tu..ahad balik.isnin keje. dan2 plak xde tenet.aku rindu btol kat tenet nih.macam pakwe aku plak... heeehee.

pastu malam bile tah aku g rapat umum kat stadium mlawati... ramai gler la.best... aku suke sangat tengok pimpinan aku bile dia datang.orang terus bangun tanda hormat kat dia walaupun mase tu hot isu fitnah dia...memang aku bangga la dengan dia... mase tu la aku nyanyi lagu negaraku macam nak menangis... terharu btol aku.. sebelum ni, x lak aku ase gitu. pergh...dia la pimpinan termacho bagi aku... respct to ala kat dia.... aku x nak komen bab lain sebab aku da nyampah tahap gaban kat depa..

semoga pimpinan aku tu, akan terus menjadi yang terbaik. n lagi baik kalo dia jadi ketua negara ni....hem baru best.. sedangkan ulamak sendiri nak jumpe dia, lagi la aku respect.. best3...

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review