"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Monday, December 06, 2010

bukan aku..

Jejak bertapak Ezu warkah 12/06/2010 08:14:00 PM
kadang2, perjalanan hidup ni terlalu sukar di tempuh, dan kadang2 tidaklah sesukar yang dirasa.
menjadi yang terbaik itu perkara paling ruet untuk di istiqamahkan,tapi tidaklah serumit yang dilalui. ahhhhh!!!!!!!!!!

akukah yang terlalu emosi? akukah yang terlalu meminta untuk memahami? akukah orang yang paling teruk dalam menilai seseorang? atau orang akan malang bile aku menjadi pendamping?

aku yang selalu sendiri menghadapi hari2 lepas dan hari2 mendatang...
sukarnya!
sukarnya bile dia ada!
dia yang pernah bertakhta dalam hatimu!
apakah dia terlalu tamak untuk memiliki mu lagi!
apakah sukarnya memberi kebahagiaan kepada orang lain yang mengharap?

ya! aku sakit!
apalagi yang dia mau?
mengapa saat2 genting seperti yang kau katakan,
harus aku yang berfikiran positif? rasional?
kenapa kau x salahkan dia?

abang? aku x de abang? abang angkat je kan????
kisah silam? semua ada kisah silam.
ohh?? akulah yang bersalah kerana masih x dapat menerima mu sepenuh hati?
akulah yang harus memahami segala rasa di hatimu?

en.cinta...
andai aku ulang dan ulang dan ulang sehingga berbillion kali sekali pon
kau takkan mampu faham betapa aku cemburukan dia!
aku cemburu, cemburu dan cemburu!
sudah2 lah menjunjung dia....
kerana,
dia akan tetap kau menangkan
dia akan tetap kau tenangkan...
mengaku lah....
itu lah yang sebenar di lubuk hatimu...

bagaimana aku mampu memujuk hatimu kalau sesuatu itu memang datang dari dia?
aku akan tetap salahkan dia...
mengapa harus kau yang dia cari?
tapi, akhirnya aku disalahkan kerana menyalahkan dia!!!!!
sedarkah itu yang terjadi selama ni en.cinta???

en.cinta......
sukarnya kisah kita!

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review