"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Wednesday, February 16, 2011

Penyebok!!!

Jejak bertapak Ezu warkah 2/16/2011 10:10:00 PM
z :kalo akibat kebabommmmm tu, kang ade yang melompat2 sampai ke langit sebab leh ngorat orang lain...hahahaha

r :amboi2..blum mati lagi org ni da ade plan len yer? yelahkan.. mmg itulah jalan terbaik bagi meraih syurga yg kamu impika.. :)

z :eh, ... ke yang dimaksudkan tu? tapi, ape2 pon, TQ...hahaha =P

q :isyh2..tak baik mcm tu..lau rse btol2 tak perlukn dia..jgn tggu kebaboom..jgn seksa diri dia n diri sendiri..baik ckp awal2..tu lebih baik..=) em..tak pelah..mgkin ad hikmahnya juga npe abg tak pat join dierg di fessat ukm tu..la tahzan..=)

r : xpelah ... .. abg sedo.. abg ni sapelah kan.. bagai melukut di tepi gantang.. kite bako je

umah kaka limah tuh..huhuh.. xpelh.. hope diorgfwat yg terbaik jer!

z :misunderstanding... k la...hope bebaik je kalian semua...

r :hahaha.. buka misunderstandin.. saje nak bermanje2 kan? hehehe.. err.. cik ..., sudahkah anda melaksana ape yg saya pesan tadi ptg?

q :haha..ni yg mcm nk nyanyi lgu aisyah ni..bagaikn melukut di tepi

gantang..bla..bla...bla..hahaha..kak .... ..rileks leer..cau cin cin...bye bro..hahaha



warrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tensen tol la! pehal nak sound2 aku plak???

kenal pon x, main sembur je!

kalo tu cara aku berkomunikasi, nape ko nak bising2????

tengok tempat sikit!

ko selalu mgeluh2, aku x sound pon kan!

tau la ko ade yang backup. so?

ko nak buat cara sama kat tempat orang???

sori sis! kalo da 1st time ko cam ni, x de maknenye perkenalan kite...

just let it gone!

ko da salah,senang2 nak mintak maaf ye? gelak2 plak tu...

ok...saya maafkan...

dan setakat ini sahaja untuk kite!

kalo ko ade kerasnye, aku pon ade kerasnye la!!!!

hangin satu badan ni namanye!

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review