"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Friday, August 05, 2011

besday saya... =)

Jejak bertapak Ezu warkah 8/05/2011 09:28:00 PM


selamat hari lahir
untuk dia aku sendiri!!!

5 ogos 1986-5 ogos 2011

hahha...
best2! hari ni ramai yang wish!
kengkawan opis,
kengkawan kat FB,
ajun d first person wish me on fon..
2nd my darling husna..
my ibu..
n mieza..

tq all!!!

n paling x tahan,
si azri mesej aku..
antara yang aku teringat
"salam...selamat hari lahir zue..semoga bla..bla..bla..jaga kesihatan..moga bahagia bla..bla..bla.. maaf atas segalanya.."
bace, zasssss aku delete!
mangkok!!!!!

ingat aku hadap sangat ke mesej ko tu!
sudah la..
p la bawak ayat lain bagi kat aku..
bulan pose hari tu pon, ayat tu ko ulang2..
moga bahagia, maaf segalanya!

sudah la...
aku dah lepaskan ko!
jauh2 la dari hati aku!
aku x nak dah ko!
aku dah x percayakan ko lagi..
aku pon dah maafkan ko..
pergilah..
aku tau kau bahagia..
x perlu la kau katakan apa2 lagi..
terima ksih atas doa tu

my ibu, call..
"hai, hari ni berape haribulan?? selamat hari lahir!! siapa blanje makan?? jaga diri bebaik! moga cepat dapat jodoh, dah 52 tahun..."
wah, ayat tu yang aku suke tu! haha..
owh, ibu...
maaf kan aku ye..
aku x mampu memberikan seorang menantu yang baik lagi..
maaf kerana telah memusnahkan harapan mu..
x pe ibu, ada yang terbaik untuk kite bersama..
sayang ibu, selamanya!!
terima kasih ibu!!!

saya rase nak nangis....

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review