"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Friday, March 09, 2012

apabila aku menjadi kebencian orang

Jejak bertapak Ezu warkah 3/09/2012 11:36:00 PM
lama x mengade2 kat sini kan...

sejak dah ada B ni, malas dah nak buat ape2..
eh bukan..

sebenarnye,
tlupa password my blog.. hahahaha

sebenarnye sedikit sebok..
hari ahad sampai khamis lepas
berkusus di JKSM..
malam2 plak membuta kat prescott metro kajang inn..

best..

meninggalkan myB kat opis..
rupenya menjadi isu besar dan kutukan orang..

gua tumpang letak 4 hari je dari 366 hari tahun ni..
gua x tau apa masalah korang nak sound2 gua kat FB..
yang x de kaitan pon menyebok je..

gua mintak maaf la beb..
gua dah menyusahkan sume orang
dan menjengkelkan korang dengan kehadiran myB..

gua x tau ape masalah gua dengan korang..
sejak akhir2 ni, gua dapat rasa aura menyampah korang pada gua..
kenapa ye?

gua tau, gua post kat fb pasal gua risau n sayangkan B gua..
untung la gua tak menggedik dengan jantan..
mesti korang lagi meluatkan kalo gua menggedik dengan jantan..
kan?

apesal ye?
sebab gua parking kat tempat yang x bergazetkan nama korang ke?
sebab gua panggil kreta gua B ke?

entah la..
benda2 macam ni, macam budak2 tau tak?
bergaduh hal yang kecik..
macam orang x de agama..
langsung x boleh bertolak ansur..

korang pon, time kursus parking situ..
parking ikot suke kan..
korang buat boleh ye?
kalo bukan time kursus pon, korang lepakkan kreta korang kat situ..
so, pe cite der???

aduhai..
kalo korang ada masalah, betolkan diri dlu..
jangan la heret sekali msalah korang dengan gua..
orang x matang je ada perangai macam ni...

dan lastly,
gua memang mintak maaf banyak2 la kat korang..
gua dah cube untuk bertolak ansur dengan perangai x matang korang..

dan dua kali korang buat gua kan..
lebih dua kali sebenarnye..

so, maafkan gua kalo lepas ni, gua x dapat nak bermanis muka dengan korang..
harap je kerja bahagian agama..
ada pendidikan agama..
tapi tak amal..

maafkan gua..

nota : sambil mengarang sambil tengok cerita adnan sempit 2..

maka, apabila berlaku sesuatu diluar kamampuan kita, bersabarlah..allah tu ada untuk melindungi dan menyayangi kita..dia maha segalanya..kerana kita telah melakukan yang terbaik dan sentiasa berdoa dan tawakkal kepada Allah.. "berdoalah pada Ku..nescaya Aku mengabulkan.."

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review