"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Thursday, July 12, 2012

Kadang-kadang aku tak tahu siapa yang salah!

Jejak bertapak Ezu warkah 7/12/2012 10:13:00 PM
Aku rasa marah, benci, menyampah, hipokrit, sakit hati, macam-macam!!!

Macam-macam cerita tak masuk dek akal hari ni!! Opis ni dah nak kene bala ke!!! Ya allah ya allah!!! Buanglah perempuan tu jauh dari hidup kami! Hilangkan dia dari pandangan mata dan hati kami! Tenangkan hati kami takkala melihat wajah manisnya tapi berduri didalam!!!

Now, ko tahu siapa dia kan dalam famili ko? Aku dah cakap sejak awal perkenalan aku dengan ko dulu.. Aku tak percaya dia. Tapi, since ko berkawan dengan dia, berhati-hati sahaja.. Tapi, ko pulau aku.. Ko biarkan kata-kata aku.. Ko rapat, rapat dan semakin rapat dengan dia yang agak meragukan hati aku! Sekarang??? Kebenaran terbukti, kan? Tergamak dia berbaik dengan ko sedangkan dia tahu siapa ko! Hipokrit tak dia!!!! Allah!!! Kau telah bagi jawapan pada dia. Terima kasih.. Hari ni, memang aku buat muka dengan ko. Aku tak layan ko. Tapi aku nampak pandangan mata sayu ko. Aku tak tahu sehingga tengahari tadi.. Tapi maaf, aku pernah doa pada allah, moga kau tahu kebenaran tu.. Tak sangka, ko tahu juga. Syukur!! Semoga ko tak dipermainkan lagi oleh pempuan seperti itu!

Dan aku plak! Tahniah ezukama! Ceritera antara kau dan dia hampir sampai ke pelusuk bumi negeri sembilan! Wah, rasa keaiban sebentar.. Speechless! Aku rasa malu dan nak nangis!!!! Semoga kau tak tahu cerita ini! Nak pecah jantung ni bile perkara ni tersebut dihadapan orang yang tak sepatutnye!!!

Allah, sukarnya aku untuk mendapatkan dia.. Kenapa mesti ada keaiban disitu??

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review