"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Saturday, September 28, 2013

saat rindu berbisik

Jejak bertapak Ezu warkah 9/28/2013 11:10:00 PM
Kala rindu berbisik
Seakan angin berlagu
Antara kenangan dan khayalan
Aku terpaku

Kala rindu berbisik
Antara sukma dan kalbu
Seakan kasih berbunga
Aku keliru

Kala rindu berbisik
Terbayang seraut wajah
Bermain di mata
Aku pilu

Saat rindu berbisik
Jasadnya entah di mana
Menanti penuh harapan
Aku sendu

Saat rindu berbisik
Terukir sebuah nama
Menjadi melodi hati
Berbaur syahdu

Saat rindu berbisik
Menyulam impian
Antara angan dan sedar
Usah berlalu..

Saat rindu berbisik
Kau ku puja
Kau ku nanti
Entahkan ada
Entahkan tiada

Saat rindu berbisik
Rayuanku pada yang satu
Mohon jagakan hati
Lindungi dia, jagakan dia
Semoga kan baik2 sahaja..

Saat rindu berbisik
Ku himpunkan doa
Moga kau dan aku bersatu
Dalam ijab dan qabul
Penuh harapan dan restu 
Kekal abadi hingga syurgaNya...




I blog with BE Write

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review