"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Friday, January 03, 2014

Tahun menaik-naik

Jejak bertapak Ezu warkah 1/03/2014 12:07:00 AM
Tahun 2014..
Selamat datang tahun baru
Selamat meningkat umur ke 28
Selamat naik semua harga barang
Selamat naik pelamin..
Semoga naik juga gaji dan bertambah rezeki... Amin..

No,no..
Tak de ape pun yg pelik..
Semua masih sama dan biasa2 aje..
Aku di kampung
Hampir seminggu sudah..
Nikmat bercuti dirumah berkumpul dgn keluarga..
Tiada sebarang aktiviti pun..
Hanya dirumah, bersama kucing2, layan cerita2 kt tv..

Dah cukup tenang..
Menjauhkan diri dari suasana pejabat..
Yang semakin lama semakin membosankan..
Mungkin terlalu penat? Berjauh hati? Takde motivasi? Macam2 ada..

Rupanya, kepulangan aku yg selama 2 bulan tak balik, mengejutkan semua..
Terkejut sebab tengok badan aku susut mendadak..haha!
Walhal,bulan sebelumnya, parents ku ada di n9..
Cumanya waktu tu,aku demam..
Melepek saja di bilik. Walau gagah lg p kenduri kawen di senaling..

Ibu kata,muka aku pucat sekarang..
Badan pun, susut..
Dia suruh berubat.
Adik kata,aku mungkin kene ganggu d ofis..
Maklumlah,ofis baru tu jauh dari manusia..
Sampai ke sudah, memang aku tak p kemana..
Sebab,aku rasa semua ok..
Mungkin aku penat atau letih..tu je..

Walauapepun, aku harap, semua terkawal dan ok.. Insyaallah, aku selamat..
Doakan kesihatan dan keselamatan aku..

P/s : kalau kawen dengan duda cerai hidup, anak satu?

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review