"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Wednesday, February 05, 2014

Selamat Pengantin Baru, 15 Mac

Jejak bertapak Ezu warkah 2/05/2014 11:00:00 PM
Syukur.. Alhamdulillah..

Hari isnin dapat jemputan kawen di fb dari a.zul dengan masyitah..
Moga bahagia hingga syurga..
Dah agak dah..
Diorang ni ada affair..
Hihihi..

Mula kenal dengan masyitah dulu pon
A.zul yang kenalkan dalam chatting yahoo group..
Tahun 2010 rasanya..
Start dari situ, aku rasa sesuatu.
Btw, instinct aku agak kuat..
Dan masyitah pun ada bagitahu, dia ada hati dengan a.zul..
Ok la.. Aku pun, doakan lah yang terbaik bagi depa..

Tup2, tahun ni kawennya..
Wah, melonjak la aku..haha..

Yang peliknya, 
Member aku dok ingat aku yang kawen dengan a.zul!
Hahahaha!
Siap sedih2 bagai..
Aku dah cakap kat diorang
A.zul tu mcm abang aku je..
Aku tak de hati pon kat dia..
Diorang je lebih..

Tapi, kire ok la sekarang..
A.zul pun da dapat pasangan dia..
Pada aku, masyitah tu lagi elok dari aku ni yang sengal semacam..

Apepun, selamat pengantin baru in advance!
Hihi..
Insyaallah akan hadir di sebelah perempuan di Ijok..
Dabong jauh benor.. Sekarang kena jimat cermat..

**Just doakan aku dapat bersama dengan insan yang aku simpan lama dalam hati ni..





0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review