"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Wednesday, March 19, 2014

Semoga kau tenang..

Jejak bertapak Ezu warkah 3/19/2014 08:45:00 PM
Aku tak tahu apa yang membuat kamu semakin runsing
Aku jugak tidak tahu apa yang membuatkan kau gelisah..

Yang pastinya
Disaat kesukaran
Kau akan mencari aku

Lama ku perhatikan kau..
Saat sang angin menyebarkan pertunangan ku..

Tingkah mu longlai
Tutur mu sepi
Wajah mu suram

Hilang ceria
Seakan semua manusia menafikan kamu..

Laman sosial kamu juga semakin lain..
Semakin rindu pada arwah ibu mu..
Aku tahu kau dalam tekanan..
" biarlah jodoh itu datang sendiri.."
"Kalo lambat, maksudnya tak de jodoh.."

Setelah kau mula mencungkil sedikit peribadi ku..
Seakan bau cemburu itu ada
Walau tidak secara terang
Tapi itu maksudmu..

Usah kau cemburu pada yang tiada
Aku dengan seseorang itu masih beristikharah..
Takkala kau kata seseorang tu mungkin bermain
Aku seakan terkedu..

Entahlah..
Aku tiada jawapan..
Hati ku pada kamu..
Walaupun sebegitu, istikharah itu masih menjadi permintaan..

Usah kau bersedih..
Aku tidak meninggalkan kamu..
Selagi aku tiada sebarang ikatan
Hanya kau di hati..

Aku tahu kau tahu..
Cuma keegoaan kita
Memaksa untuk berdiam diri..


 

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review