"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Wednesday, August 13, 2014

Kursus audit

Jejak bertapak Ezu warkah 8/13/2014 07:32:00 PM
6-8 ogos..
Bekerja sambil beraya di cameron..
Berkumandang sahaja lagu raya,
Terasa sebak dihati..
Macam beraya diperantauan pula..

Layan je la audit ni..
Audit pematuhan syariah..

Sampai je kat cameron dalam kol 4..
Berkonvoi, biase la..
Lagi la si hafiz yang bawak..
Memang banyak tempat persinggahan..
Berdua je dengan dia plak tu..

Mulanya, aku nak p sorang..
Sebab nak balik sabak..
Lastnye, hafiz x de member nak tumpang..
Aku kesian, ajak dia tumpang..
Tapi dia plak bermasalah nak balik nanti..

Pikir2, tak pe la..naik je kreta dia..
Balik nanti mintak tolong member amik..
Sattle masalah tu..

Malam ada kelas..
Memang ke laut la..
Dah la orang yang bagi talk pun sangat x teruja..
Semasing tengok phone sampai ke sudah..

Dapat lak penceramah esoknye,
Semasing jadi mereng..
Apetaknye, awal lagi da warning nak panggil orang yang kelaut!
Memang tak la aku..
Sangat bersemangat waja mendenga talk tu..
Dah tu plak, tak paham nak baca klausa!
Mendapat la.. Semua menganga..

Tak kesah la..
Asalkan dapat jauh dari orang yang tak suke aku..
Orang pulaukan aku pun,
Aku dapat gak p cameron.. 
Kau hado???



0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review