"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Wednesday, December 24, 2014

Fragile again

Jejak bertapak Ezu warkah 12/24/2014 12:03:00 PM
Kadang-kadang
Sesuatu yang kita sayang
Akan menjauh tiba-tiba
Dan kadang-kadang
Akan menghampiri secara tiba-tiba

Kita cuba untuk berlagak normal
Seumpama tiada apa yang berlaku
Walhal dalam hati
Hati berkocak kuat umpama
Tsunami di laut..

Baru beberapa hari bersama
Seakan dipilih untuk bersama
Kau pula akan pergi..

Walau tidak jauh 
Tapi cukup untuk aku rasakan kehilangan

Tidak ku nafikan
Walau cuba untuk aku jauhkan kau 
Rupanya kau akan kembali dalam doa..

Jauh aku cuba untuk lupakan kan
Tapi
Kau hadir kembali dalam hati..
Sukar untuk aku lupakan kau sebenarnya..

Sudahlah..
Aku penat..

Andai kau milik hati..
Tuhan akan satukan kita juga..



0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review