"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Wednesday, December 02, 2009

kemAAfAn DendaAm TerInDah..

Jejak bertapak Ezu warkah 12/02/2009 12:29:00 PM
Change mY bloggeR Name'S

sebenarnye, terpakse untuk menukar nama ni. terlalu banyak yang mengakses blog ni dari tempat dan searching yang sama. well, maaf la pada yang terlalu 'mengambil berat' pada diri watashi.

'enigma' = maksudnya? bersendiri dalam dunianye untuk memahami diri sendiri. kesepian, kecelaruan dan segala kefahaman yang tersendiri. bet0l ke? kah3... lebih kurang la..

sempena tahun baru yang akan menjelma tidak lama lagi, rasanye aku wajib untuk meninggalkan segala kenangan pahit yang sering bertandang dalam hati aku. wajar juga aku untuk membuang dia dalam dairi hati ni.

pergilah sepi, pergilah duka. aku x ingin kau kembali lagi. kedatangan mu hanya meluluhkan lagi perasaan ini. aku inginkan bahagia. aku inginkan ketenangan. aku inginkan kedamaian.

Ya Allah, bantulah aku bimbinglah aku ke jalan yang lurus. jalan orang-orang yang kau redhai. bukan jalan yang sesat dan jalan yang kau murkai.damaikan hati yang sering resah dan gelisah ini.aku terlalu penat mengira waktu dahulu.

Ya allah, berikan aku kekuatan, kesabaran dan ketabahan untuk bangkit semula dari kegelapan hati yang membuatkan aku merana sehingga terlupa bahawa, kau sentiasa ada disisi.

Ya Allah, semoga redhaMu dan keberkatanMu bersamaku selalu.. Ameeen.
bile la nak ubah...

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review