"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Friday, March 25, 2011

AKU BOSAN~!

Jejak bertapak Ezu warkah 3/25/2011 06:45:00 PM
mungkin rasa kepunyaan 2 mlebihi rasa yg lain.. Tiada apa dlm dunia kte punya,ezu.. Mgkin sbelum ini, keadaan bley dikawal.. Tp fasa hdup sudah brubah, tugas kita adalah untk mnyesuaikan diri ngn perubahan tsebut.. Tidak minta benda ini berlaku dlm hdup tp ujian yg Allah beri ini,pasti ada hikmahnya.. Kita sama2 fikir.. Moga ada sinar dihujung jalan.. Klu tiada, patah blik.. Mulakn jalan yg baru..

ahh...kecundang dengan cinta...
apakah ini yang aku rasakan...
Ya Allah, berikan aku kekuatan..berikan aku ketabahan...berikan aku kebahagiaan...

selayaknya aku mencemburui apa yang telah berlaku...
aku juga pernah punyai masa silam yang menyakitkan...
dan...aku memang salahkan dia!
MENGAPA???

mengapa perlu dia menghubungi yang lama?
mengapa perlu melebihkan orang lain dari aku?
aku lihat tindak tanduknya di FB..
Baby dan deeyah!

apa yang harus aku buat lagi?
kebebasan?
sokongan?
kebebasan apa yang dia perlukan?
kebebasan berkawan dengan mana2 perempuan dan melayani kemanjaan mereka dengan kesenangan di hati?
sokongan?
sokongan apa yang dia perlukan?
sokongan dia berkawan dengan perempuan2 tersebut?

aku x pernah menghalang dia berkawan.
aku x pernah halang dia bergaul dengan sesiapa sahaja..
buat. dan buatlah...
tapi kenapa kau berlebih2 dalam pergaulan?
walaupoun kau katakan kau x pernah menghubungi mereka? apakah itu satu tiket untuk aku mempercayainya???

aku juga x pernah menghalang kau dari dunia yang kau inginkan.
dan aku sagat memberi sokongan apa yang kau lakukan..
tapi malangnya, aku x pernah kau perkenalkan dengan duniamu..
apa yang kau sedang lakukan? apa yang akan kau lakukan?
jadi, bagaimana harus aku masuk kedalam duniamu???

salahkah aku memprotes segala yang terjadi???

aku ape sebenarnya????
sekadar pelepas kebosanan???
sekadar pelepas rindu???
sekadar mainan tika kau keseorangan????

aku puas bertahan!!!!!!!!

mana yangkau kata sayang itu??
aku x merasainya..
sekadar kata2 yang kau ukir...

aku lelah mempertahankan diriku..
kau tak pernah memahami...
hanya aku lelah menahan perasaan untuk memahami kau!

tapi...
ape yang aku dapat????????????????????????
x de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AKU BOSAN!
DAN AKU CEPAT BERPUTUS ASA DENGAN KEADAAN INI!!!

ANDAI KAU X PERLUKAN AKU LAGI,
KATAKAN!
JANGAN KAU TERUS MENYALAHKAN AKU KERANA MENGHALANG KAU BERKAWAN DENGAN MEREKA...

TIADA GUNE ERTI SAYANG
ANDAI KAU MASIH MENYAYANGI BABY!
DAN TIADA GUNE KEPERCAYAAN,
ANDAI KAU MENGHARAPKAN DEEYAH!

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review