"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Friday, June 10, 2011

mana satu yang kau nak???

Jejak bertapak Ezu warkah 6/10/2011 12:54:00 PM
watashi terlalu sedih sekarang...
watashi x mampu nak tulis ape2 pon...

watashi sedih dengan janji azri..
hurmmm...

rupenye, selama ni yang dia marah watshi bising2 kat fb tu,
semata2 nak tutup salah dia yang da ade pengganti lain..
watashi da cakap da..
boleh berkawan..
kalo berkawan dengan pempuan berhati2...
akhirnye dia terjebak jugak dengan cinta lain..

lupe ke dia pada janji dia dengan watashi dlu?
ape impian dia dan harapan dia pada watashi dlu..

sekarang ni da x guna cakap ape lagi..
asyik cakap watashi dengan dia dalam tempoh bertenang...

TAPI SAMPAI BILA????

sampai dia datang pada aku???
dan dia cakap :
"zu, saya masih perlukan awak lagi...saya da tingglkan pempuan tu.." kire untung la..

kalo dia cakap:
"zu, saya terpaksa pilih dia sebagai teman hidup..pergilah cari pengganti saya" memang nak mampos jawabnye...

bertenang dan diam dengan watashi TAPI
masih lagi berhubung dengan pempuan gedik tu..
nak tau sape?? ni pempuan gedik tu.

nape aku kata dia pempuan gedik?
sume jantan dia nak test..
termasuk la azri yang dah tersuka dan sayang pada dia..

dalam masa dia meluahkan rasa cinta dan sayang dia pada betina tu
dia masih kepit aku..
da memang macam kain buruk dia buat aku..
nak time gersang, tinggalkan time happy..

betol, watashi x anggap watashi perfect..
dia pon x perfect jugak..
selalu cakap dengan watashi,
x de orang yang perfect dalam dunia ni...
rupenye dalam masa yang same dia x leh terima kelemahan watashi...

sekarang dia bagi kata dua pada watashi, kite dalam tempoh bertenang..kalo masih rasa dia mampu nak jadi ketua keluarga watashi, dia kan teruskan..
dia jugak cakap,
dia x leh tinggalkan watashi sebab watsahi salah seorang best fren dia..

OMG OMG bak kata nabi ML..

hurmm...nape dia sebagai leleki x mampu nak jadi contoh yang baik pada watashi???
x leh nak buat keputusan yang baik untuk semua??
yelah...
dia masih sayangkan betina tu..
watashi ni sekadar sandaran ketika dia kesepian...

dia perlukan seseorang yang boleh sayang dia..
tapi, dia x mampu mencintai dan menyayangi orang lain camne yang orang lain da buat dan bagi pada dia sepenuhnye..

dia hanya pikirkan diri dia je..
dia x pikir orang lain...

jangan tamak sangan dalam hidup...nanti yang dikejar x dapat, yang dikendong tercicir terus...


dan aku rasa, betina tu akan tanggung benda yang sama camne yang aku da lalui..

da macam keling..
kejap aku kejap watashi...
pening...
@_@

ape solution???
hurmmm...

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review