"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Saturday, December 15, 2012

Bab cerai berai ni, jangan main2!

Jejak bertapak Ezu warkah 12/15/2012 05:32:00 PM
"hoii! Lepaskan aku! Ceraikan aku sekarang! Fade up aku hidup dengan ko lah! "

Ehhh budak ni!!! 
Mujur la bukan adik aku! Kalo tak, memang makan penampar aku!

Haila...
Orang kawen, nak kawen..
Orang bercerai pon, nak bercerai jugak!

Benda2 sensetif laki bini ni...
Settle la berdua...
Dok post yang bukan2 kat fb ni... 
Hangat hati aku!

Kalo ko nak gaduh ke, nak maki ke laki ko, buat lah.
Tapi kalo dah masuk hal cerai berai ni,
Aku sound je!

Weh budak! Untung ko umor 20 tahun da kawen!
Anak pon da ada!
Akak ni yang tak kawen2!

Syukur la dapat rahmat yang allah dah bagi tu..
Sempurna dah!
Untung sangat kau tu..



Haila! Pening dengan budak2 sekarang!
Ape tah yang tak cukup walopon dah kawen!

Terima je lah pasangan tu seadanya..
Memang susah nak paham orang..
Sebab orang memang akan berubah walau sesaat..

Diri dia pon dia susah nak paham..
Lagi la ko yang jadi pasangan hidup dia...

Kalo ko tak sayang dia, tak cinta dengan dia, ko takkan kawen dengan dia....
Sebab sayang, cinta dan rindulah ko kawen dengan dia..
Lahir dah permata hati tu dari perut ko..

Semoga allah panjangkan usia perkahwinan ko..
Dunia akhirat..
Sudah2 buat perangai kanak2...

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review