"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Monday, July 29, 2013

penat vs bosan

Jejak bertapak Ezu warkah 7/29/2013 10:51:00 PM
Untuk beberapa menjak semenjak ni
Kenapa makin malas nak p keje...
Rasa macam bosan sangat dok opis..

Kalo balik dari opis plak,
Rasa weak sangat..
Sampai tertido2..

Ke sebab aku dah tak amik cocoa collagen?
Mungkin jugak..
Dah dekat 3 bulan aku tinggalkan benda tu..

Nak2 lagi time pose camni..
Pe ke teruk sangat penatnye..
Kalah orang kerja angkat batu..

Kalo boleh, 
Time pose ni nak baring je..
Tido ke..
Benda lain tak nak buat.. 

Teruk kan?
Semakin berusia, 
Semakin lemah plak sistem badan..

Ok.. Esok nak p opis lagi..
Entah kerja apa aku nak buat pin x tau la..
Bukan xde keje..
Belambak!!
Tapi aku,takde mood!
Serius! Aku bosan!

Mungkin suasana opis tu yang menyebabkan aku penat..
Mungkin terlalu besar?
Terlalu jauh dari manusia sekeliling?
Terlalu sejuk?
Stress??

Entah!
X de mood nak kerja n p kerja!
Rasa nak pencen je sekarang!


I blog with BE Write

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review