"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Wednesday, December 02, 2009

Buang dia!

Jejak bertapak Ezu warkah 12/02/2009 10:58:00 AM

ingin ku sendiri meniti hari, kala sunyi yang menghias hati, bukan x sanggup ku menghadapi, pengorbanan x dihargai.. kini aku pasrah dengan dengan segalanya, kepedihan ini masih terasa, apakah salahku, apakah dosaku, tuhan berilah ku petunjukMu dan redha dengan kehendakMu... cukup kali kau menyakiti berulang kali, tak usahlah kembali dengan rela hati melepas kau pergi..

chet! ape sedih2 ni... rupenye watashi x mama ezu ni x lupe lagi cerita lama eh?...
ezu, cube istighfar banyak2..kenape nak ikut sangat emosi yang bercelaru tu.. lupekan dia. sampai bile mama ezu nak kenang dia.dia bahagia. mama ezu still lagi berduka.
lupekan ezu. lupekan. x de faedah ezu ingat dia...ramai lagi yang ade di sisi ezu. kenapa dia jugak yang ezu ingat, sayang???

sudahlah... buang lah semua tu. sedar diri tu sikit. kalo ezu still dengan dia, ezu tetap x bahagia. sebab dia bukan untuk ezu..dia pun x pernah menyayangi ezu sedalamnye. dlu, mungkin dia kesepian. lantas ezu dijadiakan bahan experiment untuk menguji sedalam mana sayang dia pada seseorang.

nah! sekarang dia dah bertemu dengan citarasa dia yang paling tepat. yang dapat memahami dia sedalamnye. bukan ezu! ezu! buang masa mengenang dia! dia bahagia, ezu berduka! adilkah pada diri ezu!

ezu, buang dia. buang dia buang dia! cintu ezu pada dia x kan sampai kemana..biar dia dengan kebahagiaan dia. ezu, setiap yang terjadi ade kebaikannye. ezu harus kuat.

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review