"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Tuesday, September 27, 2011

u r tOO Rude!!

Jejak bertapak Ezu warkah 9/27/2011 08:52:00 PM
27-28 Sept 2011..
watashi ada bengkel..Bengkel Pengurusan dan Pengawasan Peperiksaan Perkhidmatan Awam Bersama Spa.. x de gambar..terlupa nak amik..dari jabatan watashi ada 4 wakil..best2..macam2 ragam ade...tapi, sekurang2nya, bertambah ilmu pengetahuan watashi kalo jaga periksa lepas ni..

cume hari ni, best sikit..wat trial camne nak jawab soalan dan jaga periksa..makan pon seperti biasela..makan kat hotel..ape la sedapnye..sedap lagi nenek watashi masak..hahhaha..

kononnya nak p jamuan raya pas habis bengkel kat jempol.. CC la..dari semalam, jadi la, x jadi la.. lastnye, tak jadi..watashi dah tepon dah orang sana nak datang.. memang sume nak pegi pagi tadi.. tapi, dah makan, sume x nak pegi.. watashi dah merajuk2 dah.. dah tarik2 muka dah.. sampai la balik opis..
http://matcuoi.com

sampai opis, muka watashi masam 10 depa..geram2!!! tapi orang jempol dah cakap nak tapaukan.. watashi p sana bukan nak makan sangat.. tapi dah lama x jumpa orang sana.. nak jengok2, sambil manja2.. watashi akui, watashi seorang yang manja.. hurmm... hhahah.. makcik ani kata nak bagi kat azri.. terus watashi cakap, bagi kat sapik.. huish! x hingin watashi terima dari dia!

tapi nak jadi cerita, (mari mengumpat dan mengata!!!)
tengah watashi dok kat pantry tu dengan muka bak mulut itik, dia entah camne tau watashi kat pantry tu, terus je cakap dengan watashi.. kebetulan watashi tengah menoleh ke pintu, terus watashi palingkan badan ke depan.. ingat cakap dengan siapa.. rupenye watashi???
"sapa kat atas naik zu" (sila baca tanpa ade nada bacaan)
"hah??naik zu??"
"ade bungus sekali untuk budak BSK"
"ape bendanya??"

terus akak tu sound aku..
"dia apehal?nak marah2?? dia gaduh dengan ko, dia nak babitkan aku nape?"
"sape marah?"
"dia la..aku tanya naik ape..naik zu..kalo nak cakap, cakap la betol2.."
"cam ne dia marah?"
"dia buat muka kurang ajar dengan aku apesal! (muka bosaan sangat2 dengan pertanyaan)
kalo nak cakap, cakap polite sikit, bukan kurang ajar macam tu!"
"dia tu, sejak kapel dengan budak2, perangai makin x matang.. dah tau dia xleh nak cakap dengan zu elok2,x yah cakap.. tapi nak gak cakap.."
"entah"
"macam bagus je. .berlagak sekarang ni..'
"hormat la sikit cakap dengan orang tua.."

hah.. lantak ko.. aku yang dah memang angin puting beliung dari tadi, memang bertambah angin la.. rasa nak penampar je muka kurang ajar dia tu!

beragak2 la nak cakap dengan orang tua! jangan la buat sume orang tu, sama baya dengan ko! dah kapel dengan budak2, makin elok la perangai tu.. ni tak, makin hampeh! makin berlagak! makin x sedar diri! makin lupa daratan!
ko gaduh dengan aku, dah tau, ko x leh cakap dengan aku, aku x leh cakap dengan ko, ko x payah buang air liur nak cakap dengan aku!!! dan x perlu ko nak buat muka dan berkurang ajar dengan orang lain!!!!!!

cube jadi jantan cerdik sikit! bukan jantan bangang nak mampos! sampai bila pon x kemana!!!!

beradap la cakap dengan orang tua.. ke nak kene masuk sekolah semula belajar pendidikan moral?? sebab, kalo belajar pend. agama islam, ko dah terlebih expert.. tu yang jadi tua x sedar diri!!! http://matcuoi.com

aku memang hangin je dengan ko ni! habis sume keje audit ko, x kan aku nak nak kene buat?? aku memang x nak tanya pasal audit tu walaupon tn.abu tanya aku! ko buat la.. kemain ramai juruaudit tu, buat la.. ko bukan ade keje pon, kan! asyik2 game, FB, MU, mesej.! apa, ingat aku x tau ape keje yang ko sibok sangat tu!!! buat je lah! tak yah nak bagi aku pasni..aku S/U je tau..bukan kuli audit ko! aku x de masa! belambak lagi keje aku yang x satel! boleh jalan la dengan audit ko tu!

hah! aku dah merepek2 ni! marah ni dah x gune watashi dah! aku ko je!http://matcuoi.com

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review