"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Saturday, October 20, 2012

Jangan Meroyan!

Jejak bertapak Ezu warkah 10/20/2012 10:13:00 AM
Aku dah berubah ke?
Aku sendiri tak dapat jawab persoalan yang aku tanya ni...

Perubahan sikap, emosi, cuaca dan alam sekeliling..

Akal dan hati aku sedang bertarung untuk masa hadapan
Aku cuba mengiyakan perkara yang tak akan terjadi
Aku cuba untuk melawan perasaan yang hadir dulu..

Hahaha.. Aku rasa macam sewel pon ada.. Gila pon ada..
Akal aku tak dapat nak menaakul dengan baik sekarang..
Silap je sikit, aku mula nak naik angin..
Buat lawak kasar sikit dengan aku, aku dah mula nak terasa hati..
Sensetif betol sekarang ni!

Penat jaga masalah sendiri
Penat dengan perubahan emosi sendiri..
Penyakit lama aku datang lagi!

Jangan meroyan sudah la...



Hati aku makin lemah..

Ya allah.. Apa dah jadi dengan aku??
Apa yang buatk aku jadi macam ni sekali..

Aku akui, aku jauh dari tuhan...
Hurmmmm...

Jarang sangat aku buat tahajjud...
Jarang sangat aku nak bangun malam..
Memang la hati tak kuat!
Memang la segalanya kacau!

Astaghfirullah!!!

Kalo hajat dan istikharah masih kacau
Tahajjud dan taubat penghilang resah..
Mungkin...
Tapi aku tak pernah plak amalkan!
Ngokssss!!!

Pasni, bangun solat malam ezukama! 
Memang tak tenang la kalo buat hajat n istikharah je..
Nak mintak nikmat dunia, tapi x buat plak pembersihan jiwa dengan tuhan!
Memang tak kemana la ko!



I blog with BE Write

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review