"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Sunday, October 07, 2012

Stabil dalam khayal!

Jejak bertapak Ezu warkah 10/07/2012 01:17:00 PM

Kita dah cuba untuk jadi yang terbaik.. Tapi... Mungkin belum cukup baik... Tak cukup hubungan baik dengan tuhan...

Banyak benda yang mengganggu saraf otak serebum dan serebelum... Aku betol2 rasa tak kuat.. Aku rasa hilang... Jasad ada,tapi roh entah kemana melayang... Dan kerana desakan dan tekanan yang aku rasakan cukup keterlaluan aku pernah melarikan diri minggu lepas... Lari dari opis lari dari rumah. Nampak sgt tragis.. Aku tak boleh nk tahan..

Hari selasa,aku buat tindakan drastik menuju ke kolumpo. Bukan opis.. Aku hilang mencari arah.. Dan aku tak tahu,hari itu juga hari malang lagi melampau untuk aku.. Tu la,elok2 p kerja,lari buat apa.. Entah! Ini kali pertama dalam hidup,aku lari..

Dengan berbaju kurung, keluar susur pD, sampai kL.. Parking, makan, window shoping, kena  saman tak bayar parking, beli baju tinggal kat kedai, buat pasport tak sempat, nak gunting rambut tak jadi... Allah... Nak lari dari masalah, dapat masalah lain...

Sorang2 tinggalkan aku... Kenapa ni! Dalam masa tak sampai sebulan.. Ida,k.aishah,apid n mgkin k.lidia. Kenapa sume yg aku syg, sume nak tinggalkan aku... Hidup aku ni, memang asyik ditinggalkan ke?  Memang takdir kena tinggal ke??

Yela yela.. Aku dah penat! Pergilah!

Published with Blogger-droid v2.0.6

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review