"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Wednesday, March 13, 2013

kursus cameron beb!

Jejak bertapak Ezu warkah 3/13/2013 10:56:00 PM
Alhamdulillah..selamat sudah berkursus di Cameron..
Entry ni ditulis time aku dok dalam bus..
Sangat tak tahu nak buat ape
Walopon bus ada tayangan cerita...entah la cerita apa..



Ada sorang akak yang berkursus dari serawak..
Flight dia kol 9.00 malam ni..
Sedangkan jams sedang berlaku jam 7.40 malam.
Aku risau tengok dia, tengok jalan, terkenang flight..
Permudahkanlah ya allah...

Sambung cerita di berkursus di Cameron,
Rasa sangat best! Tenang dan damai!
Sebab aku berpeluang keluar dari mahkamah
Keluar dari jawan LS dan paling best jauh dari manusia BSK!

Cuaca dicameron, biasalah.. Sejuk2 sengal..
Sabtu ahad hari tu, aku demam teruk..
Hilang suara dan batok..
Sampai je cameron, bertambahlah teruk suara aku.
Selsema pon menyerang..

Menginap di hotel heritage..
Makanan tak sedap..
Even aku demam dan tak de deria rasa makanan, 
Aku tahu makanan tu tak sedap..sebab, aku memang pemakan yang baik sewaktu demam..



Hari kedua, aku start dah x boleh cakap..
Badan pon panas balik..tapi, aku gagah jugak..
Yela, dah nama kursus, takkan nak lembek semacam..
Aircond takde, tapi aku memanjang sejuk..
Aku sangat tak tahan sejuk..
Camne nak honeymoon kat london pon x tau la..
Untung la laki aku..hahaha..

Hari ni, hari ketiga..
Syok penceramah laki ni..
Memang terbaik..
Mengajar erti seorang wanita
 dan menyentak aku sebagai seorang perempuan..
"Zu, ko jangan mainkan hati lelaki..ko banyak sangat admire ni..
Suka cakap i love u, kan! Budak ni tengah tunggu ko, tapi ko tinggalkan dia macam tu je..
Orang laki kalo dah sayang lain..baik budak ni..takkawen lagi.. Umur 2, 3 tahun tua dari ko..
Tak jauh dari ko..dekat je..ada kat belakang ko..
Yang lagi dua lagi ni, tak payah la.. Sorang laki orang, sorang bujang.. Tapi dia nak main2 je.."

Aku speechless!!! Aku suka cakap i lebiu??
Aku takleh terima hakikat tu..hahahaha!
Dan, aku tak pernah mainkan ramai laki!
Siapa dia yang aku cakap tu??

Ok, aku pening!

Sampai la aku siap tulis ni, 
Baru nak sampai susurkeluar kajang!




I blog with BE Write

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review