"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Saturday, November 09, 2013

Kau dalam hati

Jejak bertapak Ezu warkah 11/09/2013 10:51:00 PM
Andai engkau tahu betapa ku mencinta
Selalu menjadikanmu isi dalam doaku
Ku tahu tak mudah menjadi yang kau pinta
Ku pasrahkan hatiku, takdir kan menjawabnya

Jika aku bukan jalanmu
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu

Andai engkau tahu betapa ku mencinta
Selalu menjadikanmu isi dalam doaku
Ku tahu tak mudah menjadi yang kau pinta
Ku pasrahkan hatiku, takdir kan menjawabnya

Jika aku bukan jalanmu
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu

#####################################################

Lirik lagu tersebut
Sangat membuai perasaan..
Teralun angan bersama doa pada Ilahi..

Sama seperti yang dilalui sekarang..
Mungkin dia tahu
Atau mungkin dia betul2 tak tahu..

Kebaikan dia, menerjah otak satu persatu..

Sesungguhnya, dia insan yang terbaik selepas Adam..
Ku akui keihsanan hati dia pada manusia lain..
Lembut hatinya, kadang2 tak tersampai hati ingin membuli..
Walau kadangkala mulutnya menyakitkan jiwa..

Aku takut ingin menyulam angan lagi..
Biarlah takdir yang menjawabnya..

Rabb, 
jagakan dia..
Semoga dia sentiasa tabah mengharungi kehidupan
Dan semoga dia redha dengan ujian yang datang..
Rabb...
Aku rindui dia saat ini...



0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review