"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Saturday, May 31, 2014

aku pergi

Jejak bertapak Ezu warkah 5/31/2014 10:03:00 PM

spesial from penyelaras 5s.
tq puan sal!

sebenarnya
tak de ape yg aku buat..
hanya yg termampu sahaja..

walau sangat sesak
serabut semak
semua aku hadapi..

walau sakit tanpa sokongan
pedih tanpa pemahaman sahabat
entah..

aku yg penat
aku yg kena marah..
dgn manusia luar dr jk induk aku
manusia..
sampai keluar perkataan mampus utk aku..
dia blas msj aku dgn 'ape2 je la'
aku reply smula dgn pkataan tu juga..
marah pulak dia.. aku pula dikatakan berdendam krn reply sbegitu. dan aku juga disalahkan. patutkah sbegitu..

owh! msj dia smakin merepek.
kau, kakak yg aku hormati.
yg aku rasa kau boleh memahami keadaan aku.
dan tibe2 ingin aku membenarkan katanya semalam.
'kita tak sama pemikiran. maaf kerana tak memahami'

maaf,aku tersangat bkecil hati

biarlah aku sendiri..
walau aku tahu, bukan mudah utk aku melaluinya lagi..

selamatlah kau sahabat.
tidak ku ganggu hidup mu lg..

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review