"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Saturday, May 31, 2014

im just tired

Jejak bertapak Ezu warkah 5/31/2014 09:35:00 AM

saje utk menjauhkan diri..
hati seakan merajuk dgn manusia skeliling..
biarlah aku yang lari..

entah ape yg tak kena pd diri aku,
aku pun x tau..
perasan ku, semua org mbenci aku.
entah perasaan sendiri,
atau memang ada benarnya..

maaf,
aku tak setaraf dgn kalian..
aku bukan pengumpat profesional utk menjahanamkan hidup org lain..
aku hanya tahu bekerja
dan hanya mahu org membantu serta memahami..

aku dah muak utk paham perasaan org lain..
aku dah bosan utk bkongsi cerita dgn manusia lain..

biar aku sendiri dgn hati yg walang..
sukar utk aku mdapat shbt yg mmahami..
aku dicari tika sukar
aku ditinggal tika bjaya..
aku letih dgn pmainan dunia..

tinggallah dunia sosial di alam maya..
aku hanya brada di tempat manusia yg kurang..
tiada lg 2 tempat tipu daya..

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review