"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Sunday, September 28, 2014

Lepaskanlah dia zulaikha!

Jejak bertapak Ezu warkah 9/28/2014 06:36:00 PM
Its hurting me!
Too much!

Aku rasa
Aku perlu lepaskan dia dari hati..

Tolong lah zulaikha..
Lepaskan dia..

Semakin lama, dia semakin jauh..

Berkecil hati dengan last tournament semalam..
Dan sangat pelik
Aku boleh duduk tercongok kat situ
Macam orang bodoh 
Dari tengahari sampai malam..

Seperti biasa, 
Aku dengan hal aku, diorang dengan hal diorang
Tapi p kenduri rashidah
Nak pulak naik kereta aku..
Dasar pempuan!
Nak aku, datang cari..
Tak nak aku, pulau!
What a nonsence things!

Last sekali
Someone tu hantar ajk dia balik!

Dulu cakap dengan aku
"Tak elok bawak anak dara orang"
Malam semalam,
Elok sangat la kau bawak dia!!!

Aku rasa aku dah gila!
Dah cemburu tak tentu pasal!

Sudahlah zu!
Dia tak perlukan kau!
Sudah lahhhhhhhhh!

Aku benci rasa ni!
Aku benci perasaan ni!

Lepaskan lah dia zulaikha...
Lepaskan lah....
Ishk..ishk..ishk...ishk...

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review