"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Tuesday, June 24, 2008

hari-hari yang genting

Jejak bertapak Ezu warkah 6/24/2008 02:19:00 PM
dalam minggu ni dan minggu lepas aku sebok menguruskan urusan prikse budak skolah. mane dengan nak buat borang nye, nak packing nye.. uihhh... penat..sabtu n ahad lepas, packing soalan perikse.. jenuh gak la bila ade soalan yang agak spoil tu...

nak jadi cerite, bile satu soalan tu, muka depan da salah..dah siap cetak dah dekat 1500 soalan. kecoh la kau g tanye orang percetakan tu. rupenye dia da cetak dlu soalan tu sebelun aku buat pembetulan..huhu... harunye... so dengan susuah payahnye, aku n 3 orang lagi tu, tampal n gunting semula kat kertas soalan tu. da la x same saiz... soalan lain da siap pack, dia je x siap2 lagi... penat..

bile dah berkampung kat opis, aku mula la x igat nak balik umah.. dok tension nak siapkan 1500 soalan tu. kalo x, habis satu dunia bising.. yang aku risaukan jugak bile, aku ambik 2 subjek untuk di pack, tibe2 baki soalan2 tu terlebih2 sampai 300 soalan. haru btul. orang lain buat x de la terlebih gitu. bile semak balik, x kurang ape2 pun... tapi, pesal soalan tu terlebih2... mau kecoh dunia minggu depan...kalo terlebih bagi depa x pe. jangan kurang. mau sengal aku menjawab dengan big boss..

hari ni plak aku tension sebab cari form23@24 dari company secritary aku. ceh bagai nak gile aku. da la nak pos esok. compny cakap, opis aku memang xde form tu. yang si orang pos cakap mesti ade. last2 aku tepon orang pos, cakap, kitorang xde form23@24@syer punye sebab sykt berhad...bukan sendirian berhad.. dia plak soh aku tunggu.. aku ni dok pikir kalo kertas soalan tu dapat d kutip esok, mati aku kene lanyak dengan ustaz..huuhu. da yang sebelah pantai timur tu hari jumaat cuti.. hari senin nak perikse.. macam2 sekarang ni.. la ni aku tengah tunggu jawapan dari orang pos tu... camne erk??

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review