"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Thursday, June 19, 2008

ku terima segalanya

Jejak bertapak Ezu warkah 6/19/2008 04:43:00 PM
aku yang kehilangan, dalam diri sendiri,
terkurung dalam bayanganmu.
gelak ketawa engkau, bagai bertahun dulu,
mengheret ku ke syurga kita.
itu mimpi yang terkenangn, membuat aku terbuang,
tika memapah semanga yang masih ada.

cerita silam ini menjadi racun bisa, dan aku kini pun melara,
terlemas didataran, dilambung ombak hidup,
pun aku masih menantimu.
akan tersingkapkah cinta,
yang telah sekian lama,
kita dodoikan bersama,
di mimpi ngeri.

biar pun masih tergagah, menjulang cinta yang patah,
sebenarnya aku kesepian dan aku masih cinta.
diri ini penuh luka yang tidak akan tututup,
meskipun ada pengganti seiras wajah.

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review