"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Wednesday, July 23, 2008

aku dan dia

Jejak bertapak Ezu warkah 7/23/2008 02:34:00 PM
agak lama juga aku tak up date blog ni. kadang2 kesibukan aku menyebab aku x de mase nak buat ape2 catatan dalm blog ni. yup, agak sebok. walaupun audit da kene hantar bulan lepas tapi aku x siap2 lagi. aku nih da macam orang gile. sume atas bahu n kepala aku. 5 department aku kene pikir sensorang.. mau x pecah kepala.
hem, x pe la..aku kadang2 lemah semangat kalo pikir masalah ni.so aku selalu je happy go laki..
teringak waktu sekolah rendah dlu. x de sebok2 gini. kalo sebok pun. aku sebok masuk pertandingan bercerita, mewarna, ala2 bahagian seni la... hem, banyak la hadiah yang aku dapat.dlu2 popular belas pensil. maka banyak la koleksi bekas pensil aku..
selain sebok hal2 gitu, aku ni banyak gak pakwe. pergh... keliling pinggang. tapi aku x layan benda sengal tu... heh siap cakap kat aku terang nak kawin ngan aku bila dia da beso nati.. huhuhu. sengal. da la. aku banyak keje lagi nih.

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review