"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Wednesday, July 09, 2008

segalanya mungkin

Jejak bertapak Ezu warkah 7/09/2008 04:14:00 PM
" cinta pertama. cinta pertma itu terlau indah. kerana keindahan itu, ia hanya mampu menjadi kenangan bukan menjadi realiti"
entah mengapa, kata2 itu terkesan dalam hati ku. terpana aku dalam mentafsir ayat itu. emmm, mungkin benar...
cinta petama ku terlalu indah.terlalu membahagiakan. pernah aku menyulam angan2 utk bersama dia selamanya. pernah aku angankan yang terindah bersamanya. kerna sayang, aku terlalu berat melepaskan dia pergi... hingga sekarang, kenangan itu bermain di benakku. sering mnyusuri ruang waktu senggangku... kadang2 kerana rindu, aku tersenyum mengimbas kenangaan lalu.
dia yang pernah aku sanjungi, yang aku kasihi takkan mungkin hadir lagi dalam hati ku. entah kenapa, sejak kebelakangan ini, jaki betul aku mendengar nama dia. ku tolak semua kebaikan dia. ku kaitkan semula yang terjadi kerna egonya. walaupun aku tahu, dia cukup baik padaku.
kata2 itu terkesan pada ku. sungguh aku rasakan. mungkin kerana dia kenangan yang terindah, dia x mungkin menjadi realiti keindahan ku..
putus harapan kah aku??????
takdir yang memutuskan segalanya.aku berserah dalam pasrah..

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review