"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Monday, November 09, 2009

"jangan ditanya.. tunggu je"

Jejak bertapak Ezu warkah 11/09/2009 10:21:00 AM
hari ni. pagi ni.

ya allah....
kenapa dia buat macam ni...
aku x de perasaan ke? aku x de hati ke?
atau dia yang terlalu kejam. tergamak manghancurkan hati ni.
biar ku tanya agar tiada syak wasangka. namun, bila di tanya dia diam.
walau katanya, "jangan ditanya.. tunggu je".
aku tahu, kata tu ditujukan pada aku...

ya allah...
kekuatan luaran ku takkan sama dengan kata hati dalaman..
aku hilang dalam seribu pertanyaan...

siapa dia...
siapa dia...
siapa dia...

sampai hati kan...
buatlah..

setiap persoalan ade jawapan.
setiap yang benar, pasti akan terbukti..

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review