"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Thursday, November 05, 2009

Pening

Jejak bertapak Ezu warkah 11/05/2009 03:10:00 PM
ermmm..

lately ni.mungkin hormon da stabil. sensitif je. hahaha. patut la insan yang bernama manusia ni emosional. sikit-sikit terasa, sikit merajuk.

well, aku memang malas nak mengendahkan perasaan ni. penat main dengan hati. sedangkan orang yang sekeliling dan orang yang buat kite terasa x de ape-ape pun. keh3.. aku la tu. suke wat orang terasa. lepas tu aku wat x tau. kwang3... dia sakit hati lebih2, aku wat x tau je.

kite x dapat nak puaskan hati semua orang. aku rasa aku da buat yang terbaik dengan sume orang. tapi, x semua suka dengan kita. dan aku tahu aku jugak manusia biasa. x sesempurna mana..

kalo nak ikut hati normal aku sebagai perempuan, banyak je yang kau sakit hati kat opis ni. banyak je yang aku nak komplain. tapi aku malas. so, sebagai tindak balas, aku selalu tergelak, bising2, wat hal sendiri. hahah. aku bahagia dengan hidup ku.

tapi, tah la. erghhhhhhhhhh... aku rasa nak marah. x puas hati. geram. tapi, aku bukan jenis yang sesuka hati nak marah. aku tetap terasa. biar la. kalo aku bising2, leh bergaduh. baik diam je. kalo dia rasa dia nak tegur, tegur. aku kalo da tengok muka macam taik je nak tegur aku, aku biar kan je. x ikhlas nak tegur aku, x yah tegur. buat x tau je. aku pun x la sakit hati.

semata-mata hal kecik, tarik muka dengan aku. aku ingatkan dia wat keje la teruk2. rupenye, x de ape pun. lantak ko la... aku malas nak layan. well, aku tau condition dia sekarang. so, biarkan je... hahah. kalo aku jadi cam dia suatu hari nanti, lagi teruk agaknye. so, aku wat x tau... hahaha.

yang sorang tu plak x paham bahasa. aku kata jangan, jangan la. x paham jugak. jadi keling je la.. lame2 aku x makan nasik tu. sengal betol.mgkin dia lelaki, aku x kesah. lelaki memang ego. lagi la orang yang macam dia tu. aku lagi x heran. x nak tegur aku pun x pe.

ntah. biar la aku tulis pe yang aku nak. sape yang baca ni diam2 je la. semua orang ada kesalahan yang tersendiri.erghhhhhhhhhhhhhhhhh................................................... lege........................

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review