"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Tuesday, February 23, 2010

CinTa dAn aIR MatA

Jejak bertapak Ezu warkah 2/23/2010 12:52:00 PM
Sekian lama,di dalam bercinta
Tak pernah,aku rasa sepi
Rinduku pada kasihku...

Tapi kini bila aku rasa tahu
Dirimu sudah rasa jemu
Tinggallah rindu kasihku...

Tidakkah dikau tahu
Betapa pedih hatiku
Bila ku tahu cinta mu
Hanya sekadar persinggahan..

Maafkanlah,bukan aku
Yang melukakan perasaan mu
Maafkanlah,rela aku
Berjauhan dari cinta palsu
Pergilah kau menyepi dalam hidupku
Biarkanlah aku terus begini....

Hancurnya segala perasaan
Pedihnya segala yang terpendam
Bersama cinta dan air mata..

Bukan aku yang meminta
Segala rasa cinta simpati
Hanya satu yang ku mahu
Harapan kau melupakan aku
Biarkanlah hidupku terus begini...
Bersama cinta dan air mata

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review