"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Monday, July 18, 2011

Janji Allah itu pasti...

Jejak bertapak Ezu warkah 7/18/2011 01:01:00 PM
akhirnya...

dia telah selamat merisik perempuan tu..
sabtu lepas...
16/7/2011

aku???
aku x tau ape yang aku rasa...
marah..
sesal..
kecewa..
geram...
sakit hati..
sedih...
dendam..
serabut..
tenang..
gila..

aku menangis akhirnya...
kerana
aku hanya sandaran sewaktu menunggu yang lain..
bukan kerana aku sayang lagi pada dia..
dan bukan juga kerana aku masih menaruh harapan..
cuma,
kegilaan dia dan sikap dia yang membuatkan aku sangat menderita..
terlalu terburu2...

semua tindakan dia adalah terburu2
dan juga mengikut hati semata2..
akhirnya...
semua disekelilinganya kecewa...

duhai hati...
bersabarlah sayang..
moga Allah memberi sinar kebahagiaan selepas ini..
tenang dan doalah pada Allah..
dia takkan memberatkan hambanya..

itu adalah ujian untuk menanbahkanlagi keimananmu..
itu juga adalah penghapus dosa yang lalu..

maka bersabarlah...

jangan bersedih..allah bersama kita...
yakinlah...
janji allah itu pasti..

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review