"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Wednesday, July 06, 2011

kau tipu aku!

Jejak bertapak Ezu warkah 7/06/2011 10:02:00 AM
hari ni aku baru dapat cerita.

aku adalah pilihan dia yang terakhir
bile dah x de sape lagi orang yang nak kat dia.
so?

memang betol la ape yang aku sangka ni?
aku ingat dia da berubah.
aku ingat dia betol2 nak kan aku.
sampai dah bawak jumpe mak bapak!
dia leh cakap macam tu..

patut la dia tinggalkan aku tanpe sebarang rasa bersalah!
malah dia semakin bahagia!

dasar jantan sial!!!
jantan penipu!
memang menderita ko!
ko tengok la...
sampai mana rase yang ko ade tu!

memang sah la!
kau penipu!
memang dasar penipu!!!

bongok!!!

moga allah balas korang dengan ape yang korang dah buat!
memang aku x dapat terima pembohongan tu!

dlu beria2 ko nak aku..
pastu
ko buat aku cam ni!
memang sial la!!!!!!

ko tunggu je la..
balasan allah tu,kejap je..
tunggu je hukum karma ni..

dan terima kasih ya Allah..
kerana kau telah menyedarkan aku
dan membuka mata aku tentang apa yang telah terjadi.
terima kasih kerana telah menunjukkan diri kau yang sebenarnya!

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review