"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Tuesday, November 08, 2011

...tapi hatiku sakit

Jejak bertapak Ezu warkah 11/08/2011 09:43:00 PM

bila bahagia itu milikmu...
apakah aku perlu menghalang semuanya..

apabila bahagia itu milikmu
apakah wajar untuk aku cemburu..

apabila bahagia itu milikmu
perlukan aku meratap kehilangan mu..

bahagia engkau menyulam cerita bersamanya
bahagia engkau menyulam kasih bersamanya
bahagia engkau menyulam keistimewaan bersamanya..

rasa cinta ini memang sengsara
rasa cinta ini memang derita
rasa cinta ini memang kecewa..

apabila hati dikhianati
apabila hati diinjak
apabila hati dipalingkan

menjeruk rasa dipinggir jiwa
kelam hati dipalu pilu

aku akan pergi menjauh
aku akan pergi membawa diri
aku boleh hidup tanpa kau disisi
aku boleh bahagia tanpa kau menemani

"anak sulung kene kuat"

walau air mata mengalir,
bukan bermakna diri kecewa
walau diri kecewa
bukan bermakna diri mati

tapi inilah ketabahan
inilah kekuatan
inilah keimanan

aku bangun
aku nekad
apa pon terjadi,
engkau
bukan lagi destinasi pilihan
engkau,
aku luputkan seterusnya dari seluruh mata hati dan jiwa..

engkau,
tahniah atas walimah yang bakal dilaksanakan

bukan aku membenci
tapi hatiku disakiti oleh manusia yang tak punya hati dan perasaan...

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review