"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Tuesday, November 25, 2014

Cuti lagi..

Jejak bertapak Ezu warkah 11/25/2014 07:59:00 PM
Selepas seminggu ke tioman
Aku ke melaka pula..
Serasanya ke sana
Membawa pulang hati nan lara..

Makan malam di buscafe klebang
Pengalaman menarik..
Berjalan malam di jonker street pun menarik..

Cumenya
Sampai diseremban
Henpon tertinggal dalam kereta member..
Aku tak senang duduk
Sementelah
Itu saje penghubung aku dengan dunia luar..

Aku terpaksa membeli sim baru..
Untuk telepon aku yang satu lagi ni..
Call shah untuk ke kl malam tu jugak..
Kalo dia tak dapat temankan
Aku nekad pergi sendiri..

Manakan tidak
Esok member itu kerja luar..
Bila masa pulak aku nak jumpa dia..

Mujur shah penyelamat keadaan..
Memang kene bebel la dengan dia..
Aku gelak je la..
Salah sendiri..
Masa ke cameron dulu pun, 
Ic dengan lesen memandu kat n9..
Bagus kan!

Yup, penyakit lupa aku ni semakin teruk..

Sampai kL dalam kol 10 lebih..
Sampai seremban dalam kol 11..
Something ok.. Sebab shah bawak 140-150..
Aku tak kesah dia tekan selaju tu..
Sebab aku pun bawak selaju tu..

Selamat henpon berada dengan aku..
Punya dia bising sebab
Aku boleh tersengeh2 bila dapat henpon
Time tak de henpon, aku diam je..

Shah, aku ni dengan henpon time malam je..
Siang2 henpon dalam meja
Kalo kat umah, atas katil..
Dah malam baru la aku selesa nak tersengeh sendiri
Menghadap telepon..
Whatsapp dengan kengkawan..
Bukan dengan sapa pun..

Dan esoknye,
Aku dapat cite seram
Pasal diri aku jugak..
Haiyarkk.. 
Macam tak leh terima akal pun ada..


0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review