"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Monday, September 14, 2009

Cinta Pertama + my apple

Jejak bertapak Ezu warkah 9/14/2009 11:35:00 AM
Aku terima ketentuan ini
Engkau menghilang lenyap dari hariku
Aku menempuh liku dalam liku
Tubuh langkah kesal lindungku

Sepi kusepi panjang dan berbatu
Pedih hancur lena dalam mimpiku
Aku mendengar keluhan darimu
Namun kini segala berlalu

Cinta pertama hanya dirimu
Cinta pertama mengajar aku
Cinta pertama sekadar waktu
Sedangkan aku mencintaimu

Maafkan aku
Maafkan aku
Meluka hatimu
Kini ke mana tiada lagi hidup aku
Hanya rintih meneman hari-hariku
Biar bertahun ku inginkan

Kekal harum cinta padamu
Cinta pertama hanya dirimu
Cinta pertama mengajar aku
Cinta pertama sekadar waktu
Sedangkan aku mencintaimu

Aku perlukan tuhan yang tahu
Aku melara menentang waktu
Maafkan aku dosa-dosaku
Maafkan aku oh kasihku

apple, rindunya watashi kat apple...
apple tahu orang rindu kat apple.
tapi apple saje wat x tau..
apple apple...
apple x tau kan orang ade blog?
kalaulah apple tahu...
apple bagi komen tau kalau jumpe blog ni..

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review