"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Wednesday, September 30, 2009

nak k****

Jejak bertapak Ezu warkah 9/30/2009 12:07:00 PM
kadang kala kesepian mengulit tangkai hati
kadang kala hati menepis keinginan diri
kadang kala emosi menguasai diri

entah apa yang aku perlukan
entah apa yang aku angankan
entah apa yang aku khayalkan

hati mengapa kau begini
hati mengapa kau bersedih
hati mengapa kau terluka

pedih benarkah luka yang tercipta
sarat benarkah masalah yang tertanggung
sukar benarkah laluan yang ada

apalah dayaku menentang suratan
apalah dayaku menolak takdir
apalah dayaku menyesali qada n qadar

jiwa ku kosong
hati ku parah
akal ku menewaskan segalanya

aku perlu kuat untuk mneruskan hari hari mendatang
tak perlu menoleh kebelakang lagi

aku terlalu terluka dengan apa yang terjadi
hingga ku padamkan segalanya

pergilah..
pergilah menurut hatimu
kebahagian terbentang dihadapan mu
**************************************************
watashi nak kawin.
watashi nak kawin.
watashi nak kawin.

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review