"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Tuesday, March 02, 2010

Andai itu...

Jejak bertapak Ezu warkah 3/02/2010 08:24:00 PM
email attachment to puan ezukama.
reply by me:tahniah buat farid dan syuhada. 20 Mac 2010.

semacam mau pitam tengok attachment tu..
walupon farid dan syuhada tu pernah watashi kenali,
tapi cukup lah setakat itu...
benarlah itu jodoh anda...
cuma terkilan,
bila sesuatu yang terjadi tu,
melangkaui kewarasan akal seorang manusia.
melangkaui identiti yang kau zahirkan dari luar.

engkau mampu bergembira atas air mata orang lain..
engkau juga mampu melindungi kesalahanmu..
tahniah atas kelukaan yang telah engkau ciptakan di hati sahabatku.

watashi x tau samada berita ni telah sampai di telinga dia tau belom...
tapi,
watashi tau,
dia mampu menghadapinya dengan tabah!

sahabat,
walau cerita ini cerita mu...
aku tetap terkesan...
maaf...
aku x mampu untuk berbuat apa2 untuk mu...
aku x mampu perjuangkan nasib mu...
aku juga x mampu meramalkan perasaan mu,
andai kau tahu berita ini...
maaf sahabat...
aku terpaksa rahsiakan cerita ini darimu...
kerana
aku x mampu melihat kesengsaraanmu!

moga kau tabah!

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review