"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Thursday, August 18, 2011

ampunkan aku...

Jejak bertapak Ezu warkah 8/18/2011 09:17:00 PM
Senyumlah andai dirimu dilukai
Senyumlah andai dirimu dilupai
Senyumlah andai dirimu dikhianati
Senyumlah andai dirimu ditindasi
Senyumlah andai dirimu dibebani
Senyumlah andai dirimu disakiti
kerana senyum itu pengubat segalanya...

19 ramadhan 1432H..

ramadhan kian berlaku..
tapi aku masih leka diulit mimpi..

Ya Allah..
mampukan aku menghabiskan ramadhan ini dengan sempurna
berbekalkan keampunan yang kau kurniakan...
tuhankau, dan apakah taubat ku telah kau terima..

apakah kiranya tahun ramadhan berikutnya
aku akan temui..
mencari lebih keampunan mu nanti..
mecari berkatnya hidupku nanti..

tuhanku..
ampunkan segala dosa dan noda yang telah aku lakukan sepanjang kehidupan ini,
ampunkan segala kesilapan aku..
taubat ku padamu, ya RABB!!!!
moga kau ampunkan...

tuhanku,
izinkan aku berus berada dalam kasih sayang mu..
izinkan aku terus mendapat rahmat dari mu..
izinkan aku terus mendapat keampunan mu..
bimbinglah aku ya Allah..
untuk setiap urusan ku
untuk setiap tindakankan ku
untuk setiap yang aku lakukan..

andai ditakdirkan aku mati dalam masa ini,
matikan aku dalam iman..
matikan aku dalam rahmat mu..
matikan aku dalam keadaan yang paling soleh..
terimalah taubat ku Ya allah...
aku x mampu menanggung azabMu yang maha pedih itu..
sesungguhnya telah ku lalui pedihnya kelukaan hati,
amat sakit ya Allah..
dan tentunya mati itu lebih sakit dari apa yang aku lalui
dan tentunya azabMu lebih dasyat dari segalanya..

Allah..allah...allah...
ampunkan aku..

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review