"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Wednesday, August 10, 2011

orang Gila

Jejak bertapak Ezu warkah 8/10/2011 01:17:00 PM

entry ni yang dia katakan aku x leh lupe dia???
hahahha!!!

pe ke bengap sangat???

semata2 aku komen cam tu,
pastu ko bising dengan kak poja nape x leh bace ape yang aku komen,
bile ko bace dari FB kak poja
ko leh cakap
"zu x boleh lupekan saya lagi...saya pon pernah kena macam tu jugak!"

hahahaha..
aku nak gelak guling2 bile dengar cam tu!

hei...
aku x hadap ko lah...

errr...ko pon pernah kene macam tu jugak, so ko nak buat orang lain rase cam tu jugak???
hahahhaa..
kesian la ko ni...

moga ko kene lagi sekali lepas ni dengan seteruk2nya!
aminnn...

haiya...
ko yang xleh lupe aku, atau aku x leh lupe ko??
hahahah

standart la..
kitekan pernah kapel..
of coz aku ingat..
lagi la tengok muke ko hari2..
tapi, alhmdulillah..

80% aku dah lupekan ko senang2 je cam tu..
syukur sangat2..
hebat x aku??

dah la weh..
aku malas nak layan perangai kebudak-budakan ko yang x matang lagi berterabur tu!
semoga insaf dan mendapat pengajaran dari ilahi..
aminnn...

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review