"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Thursday, September 08, 2011

bertabahlah.. Allah itu sentiasa di sisimu

Jejak bertapak Ezu warkah 9/08/2011 09:57:00 PM

nak post entry jiwang...
nape erk...
seminggu ni rase macam2..
macam best
macam kurang best
macam terlebih best

hati manusia ni berbolak balik
hahahahah

masalah2..

Allah,
terkadang ujian yang kau tabur padaku
membuatkan aku tertunduk
meratap dan meraung mengharap petunjukmu
terkadang aku merangkak dan bertatih mencari keampunan MU..

dan selalu jua kecundang dalam cahaya MU
selalu jua aku terkesima dengan amarah yang Kau lontarkan padaku..
namun,
aku tahu,
itu adalah tanda kasihnya Engkau padaku

terima kasih RABB...
atas kasih dan dayang Mu
atas cinta dan rahmat Mu
=)

tapi aku tempuhi dengan
senyuman di wajah
gelak dimulut
bicara dibibir..

aku tahu
kau melindungi aku
RABB...

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review