"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Monday, October 03, 2011

Kill U!!!

Jejak bertapak Ezu warkah 10/03/2011 09:42:00 PM
agree???
i want to kill him!!!

hai..bikin panas je kan??
suke wat aku panas!


weh, aku x kacau hidup ko, aku x ganggu hidup ko, aku x terhegeh2 dengan ko!!

so..
DONT DISTURB ME!!!

aku ni kan, leh dapat sakit jiwa dan ulu hati bernanah sebab ko, tau x??

ayoyo...

aku memang x paham dengan lelaki spesis ko ni la..

" x dapat orangnye, dapat kerusi pon jadi lah..hihihi.. kalo dia tau aku duduk kerusi ni, mau dia mintak tukar kusyen kerusi ni"

ayat ko tu kan, kalo aku ade tadi, memang gaduh besar!!!!
silap2, naik pisau kat kepala ko!!http://matcuoi.com

nak kata aku emosi?? yup, memang aku emo kalo ko ulang2 lagi ayat tu!

ko nak duduk tempat aku, duduk je diam2..
kalo ade orang tegur, wat bodoh je...
x yah kuar ayat longkang cam tu!!!

aku x kisah ko duduk tempat aku tu..
sebab keje kan..
aku masih profesional atas urusan kerja..
tapi mulut puaka ko tu, buat aku naik menyampah!!!
haish!!!

same je ko dengan bakal bini ko tu, kan!!!http://matcuoi.com
kalo cakap x pandang kiri kanan kan..
main sembur je!!

dah tau kan, kalo aku x suke orang tu, memang aku benci betol2..

sekali ko buat ade maaf lagi...
dua kali ko buat, g MAMPOS!
even barang aku pon, ko jangan usik!

camne aku tau??
pertamanya, ade penyampai yang bagitau..
keduanya, ko boleh plak x log out email opis ko!!!!

aku sentap la!!
kot ye pon, x yah nak tinggal kesan kat aku, mangkok!!!!!
ooo..ko nak bagitau la ye, yang ko duduk kat tempat aku time aku x de??
pastu, ko buat andaian aku akan mengamok??

hah, kalo aku mengamok, ko suke la???
ko memang suke jahanamkan hidup aku kan!!
suke kacau emosi aku kan!

x habis2 ko punye mainankan..

Ya Allah..manusia begini yang aku hadapi...
kalo dlu aku pernah sayangkan dia,
kalo dlu aku pernah cintakan dia,
tapi keadaan sekarang amat2 berlainan..
Ya Allah...redhakanlah kemarahan aku pada makhluk itu.

BLAH LA WEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
benci la!!!
jangan ganggu privacy aku lagi!!!!

sabar ezukama..sabar...

YES iAM!

I WANT TO KILL HIM!!!!

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review