"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Tuesday, October 11, 2011

Ku mohon dia..

Jejak bertapak Ezu warkah 10/11/2011 09:46:00 PM
mencoretkan hati yang kosong..
menjalani hari2 mendatang dengan redha..
menghadapi rasa kehilangan dengan pasrah..http://matcuoi.com

aku masih mengukir kenangan silam..
yang entah sampai bila harus aku lagukan disini..
walau kadar sebenarnya, hatiku telah kosong mengimbaunya..

keluhan nafas lu helakan dengan pantas..
mencatatkan bait-bait kata yang mempunyai sejuta rasa..

walau hati semakin layu..
aku tahu, aku kuat untuk mengharunginya..

tangisanku, sudah kering..hanya sekadar keluhan di bibir..
hhahaha..

kadang-kadang, aku bingung menghadapi hari2 mendatang
terasa kesepian dan kebosanan yang melara..

ah..aku yang dikenali, mungkin sukar untuk difahami..
apatah lagi untuk dikasihi..
betapa aku kalut dengan kehilangan ketika ini..
apakah mampu untuk aku membukakan hati ini pada yang lain..

Rabb, bimbing langkahku menuju Mu..
andai cinta manusia tak mampu aku tampung
redhakan aku dengan ujianmu..
andai kau berikan aku peluang untuk mencintai yang lain,
benarkan selepas ini, hanya dia suamiku..

bukakan hatinya untukku..lembutkan hatinya untukku..
serapkan kasihnya untukku..permudahkan urusan aku dengannya..http://matcuoi.com

Rabb, hatiku bergetar mengingatinya..
rasa yang aku pernah rasakan suatu ketika dahulu..

Rabb, ku pohon hatinya untukku...

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review