"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Monday, October 15, 2012

Aku.... entah!

Jejak bertapak Ezu warkah 10/15/2012 09:12:00 PM
Betol.. 

Lately ni, aku rasa makin dan semakin teruk!
Aku sendiri tak tau apa yang dah jadi pada diri aku sebenarnye..

Entah apa yang aku pikir
Entah apa yang aku kenang
Entah apa yang aku dah buat!

Erghhhh!!!
Aku tak tau kenapa aku jadi macam ni!!

Aku tak tau apa yang aku nak
Aku tak tau apa yang aku buat
Aku tak tau ape dah jadi

Serius!

Aku kosong
Aku hilang
Aku .... Entah!!












Aku meniti hari2 mendatang ni dengan tiada rasa
Aku bagaikan terawang2...
Aku hilang tumpuan
Aku takde kesungguhan untuk bekerja sekarang!

Aku bosan!!
Terlalu bosan dengan gaya hidup macam ni!
Takde apa yang boleh aku buat selain kerja!

Tergolek kiri nampak dinding
Tergolek kanan nampak almari baju
Terlentang nampak syiling rumah
Tertonggeng..... Haish!! Terlentang balik!

P opis pagi2 sarapan, buat kerja, rehat, solat, buat kerja balik...
Balik umah menghadap ipad, tido..

Hari2 buat benda ni!

Ehhhh!! Dah x de benda lain ke nak buat?

Mcam2 yang aku rasa sekarang!

Macam nak mati pon ada...
Emmm.....



I blog with BE Write

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review