"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Monday, August 26, 2013

hari yang bizi

Jejak bertapak Ezu warkah 8/26/2013 09:25:00 PM
Dua minggu ni agak bizi..

Hari sabtu lepas, suhaila datang n9..
Beraya di rumah bakal mertua di gemencheh..
Aku yang tak pernah sampai ke sana
Redah je la..
Sampaila aku jumpe sekolah maahad femes kat sini..

Dari 2.30 pm sampai la kol 6.30..
Mujur juga aku boleh lawan cakap
Kalotak maunya aku tarik dia balik lepas je lunch..

Segan beb p umah bakal..
Dok lama2..
Ish..
Aku yang pernah tido umah nenek adam pon rasa x berapa nak selesa..

Hari ahad plak..
P raya umah khalida n rashidah..
Konon je nak p umah aku diorang ni..
Lastnye aku tak bagi..
Hahaha..
Diorang kemarok nak karok, maka p karok la..
Amik ko!
Dua jam rm18 je! Murah tu!
Wow! Bergonjeng aku dalam tu..

Nak cerita pasal keje ke tak?
Kerja banyak beb..
Esok ada meeting audit..
Aku hampir je la terlupa..
Ingatkan rabu esok..
Hadoi la..

Dah tu 2 n 3 sept ada audit dlm kat pD plak..
4hb ada majlis 5s dan jamuan hari raya!
Errrgghhh!!
Serabut pulak.....

Rasa macam nak nangis je..
Boleh ke aku ni..
Tetiba rasa macam tak kuat semangat plak..


I blog with BE Write

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review