"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Wednesday, September 18, 2013

jiwa yang menjiwang

Jejak bertapak Ezu warkah 9/18/2013 09:42:00 PM
di sini hati yang menanti..
menanti tanpa pasti
di sana dia yang menunggu..
menunggu tanpa jemu

kau, aku dan waktu
kau, aku dan rindu

uh.. Tuhan tolonglah..
aku pinta cuma satu nyawa
agar dapat aku sebut namamu

Tuhan tolonglah..
aku pinta cuma satu cinta
aku sebenarnya rindu
##############################################

Teringin untuk berjiwa di malam hari..

Entah kenapa
Aku rasa rinduku semakin mendapat sambutan
Mungkinkah mendapat jawapan tak lama lagi..

Hahaha!
Ok.. Aku sekadar berangan dalam sedar..

Nanti update lagi...




I blog with BE Write

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review