"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Tuesday, December 09, 2014

Lagi

Jejak bertapak Ezu warkah 12/09/2014 08:17:00 PM

Aku
Tak berniat langsung nk buat kau
kecik hati atau marah tiba2..

Faktanya,
Aku tak tahu
Kenapa kau marah sangat pd aku
Kau cepat terasa sangat  pd aku
Walau sekadar gurauan!

Aku lemas
Aku tak faham
Kau mahu aku meroyan?

Tolonglah! Tolonglah!

Aku sepatutnya
Yg marah dan kecil hati dgn kau

Marah
Kerana dia milik kau
Kecik hati
Kerana dia milik kau
Dan
Dia bersama-sama kau
Saban waktu!

Aku hanya ada cemburu!

Aku seakannya
Tidak mau kau mengerti
Kerana aku memang harap
Kau takkan tahu
Ape rasa hati!

Sakit tahu
Merobek hati kau
Dlm masa sama
Aku toreh jiwa aku!

Ah!
Ni jalan aku yg  lalu
Kau apa tahu
Perih getir merindu
Kau apa peduli

Sedang kau,
Mengulit cinta bersama dia
Aku pula,
Menikam jantung sampai lumat.

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review