"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Wednesday, May 14, 2008

Mei ini

Jejak bertapak Ezu warkah 5/14/2008 01:08:00 PM
lama sungguh rasanya tak view blog ni.

terasa semacam kepenatan yang berlegar di sekeliling pundakku dan juga emosiku. ahh.. penat sungguh bergelar pekerja ni.. sedang kawan2 ku, masih bersantai menghabiskan cuti kuliah mereka... haha. x pe sahabat ku, itu haluan tuju yang kau pilih dahulu. aku memilih jalan ini. pemilihan yang menbuatkan abah ku menagis kerana kedegilan ku untuk tidak terus melanjutkan pelajaran.

tapi aku x kisah. kerasnya hati, aku melenturkan hati mereka. sekarang aku mampu memberi mereka wang belanja dengan titik peluh ku sendiri. cume, sekarang aku belum mewah atau mampu untuk memunaikan kehendakku sendiri... mungkin masa itu belum lagi dapat ku raih. aku masih muda.. semua akan tercapai.. insyaallah..

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review